Συχνές ερωτήσεις
► Ποια είναι η διαδικασία αγοράς μέσω του e-shop;
1. Διαλέγετε το/τα προϊόν/τα που θέλετε και πατάτε «Προσθήκη στο καλάθι». Έπειτα επιλέγετε "Ταμείο" αν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας ή "Συνεχίστε τα ψώνια σας" εάν όχι.
2. Ολοκληρώνετε την παραγγελία σας: πάνω δεξιά στο καλάθι αγορών βλέπετε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει πατώντας το σύμβολο με το καροτσάκι, οπότε στη συνέχεια επιλέγετε "Ταμείο" αν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας ή αλλιώς "Καλάθι" αν θέλετε να δείτε ή να κάνετε αλλαγές στο καλάθι σας.
3. Επιλέγετε πώς θα γίνει η πληρωμή και η παράδοση της παραγγελίας σας και λαμβάνετε e-mail επιβεβαίωσης αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
► Τι κάνω αν έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης;
Σε περίπτωση που έχετε κάνει εγγραφή στο παρελθόν αλλά δεν θυμάστε τον κωδικό σας, επιλέξτε το "Ξέχασες τον κωδικό σου;" και θα σας στείλουμε e-mail όπου θα χρειαστεί να πατήσετε το σύνδεσμο για να δημιουργήσετε νέο κωδικό σύνδεσης. Σε περίπτωση που δεν λάβετε αυτό το e-mail, καλέστε μας στο 2130463172.
► Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Α) Αντικαταβολή
Β) Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Γ) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
► Υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα;
Φυσικά. Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από όποιο κατάστημα σας εξυπηρετεί.
(Ν. Φιλαδέλφεια, Γαλάτσι, Πεύκη - πληροφορίες θα βρείτε στην ενότητα "Επικοινωνήστε μαζί μας")
Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
► Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά Δευτέρα ως Παρασκευή, εκτός Σαββατοκύριακου.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 16:00 αποστέλλονται την ίδια μέρα, ειδάλλως την επόμενη εργάσιμη.
► Πόσο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Το κόστος των μεταφορικών είναι 3,50€.
► Γίνονται αλλαγές/επιστροφές;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.
Για να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, επικοινωνήστε μαζί μας εντός της προθεσμίας στο 2130463172 ή μέσω e-mail στο sales@jgsalons.gr, αναφέροντας ονοματεπώνυμο, αριθμό παραγγελίας & τηλέφωνο.
Για περισσότερες πληροφορίες, μεταβείτε στην ενότητα "Αποστολή & Επιστροφές".
► Γίνονται επιστροφές χρημάτων;
Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, συμπληρώνοντας τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε στο e-shop μας, στην ενότητα "Αποστολή & Επιστροφές". Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η επιστροφή σας θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση μέσα στην συσκευασία του.
► Για ποιο λόγο καθυστέρησε η παραγγελία μου;
Κάποιες περιπτώσεις όπου μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις είναι:
• Αν παρεμβάλλονται αργίες ή αν υπάρξουν ακραίες καιρικές συνθήκες.
• Αν τα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δώσει δεν είναι σωστά.
• Αν η παράδοση είναι σε δυσπρόσιτη περιοχή.