Αποστολή & Επιστροφές


Αποστολή


Οι τρόποι που μπορείτε να αγοράσετε από το κατάστημά μας είναι:

  • είτε με αποστολή στο χώρο σας - 3,50€
  • είτε με παραλαβή από τα φυσικά καταστήματα - ΔΩΡΕΑΝ

Οι αποστολές των προϊόντων πραγματοποιούνται με την εταιρία κούριερ ACS αυθημερόν, εαν η παραγγελία καταχωρηθεί μέχρι τις 16:00. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από τις 16:00 και μετά,
εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Αποστολές δεν πραγματοποιούνται τα Σάββατα.

Το κόστος της αποστολής για παραγγελίες μέχρι 50€ περιλαμβάνει μόνο τα μεταφορικά που είναι 3,50€ (μέχρι 2kg). Από 2kg και άνω η χρέωση είναι 1€ για το κάθε επιπλέον κιλό - για παραγγελίες έως ή άνω των 50€.
Τα μεταφορικά άνω των 50€ είναι δωρεάν.
Η αντικαταβολή είναι δωρεάν.




Μπορείτε να επιλέξετε "Παραλαβή από το Κατάστημα" που σας εξυπηρετεί (Ν. Φιλαδέλφεια, Γαλάτσι, Πεύκη - πληροφορίες θα βρείτε στην ενότητα "Επικοινωνήστε μαζί μας").
Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή την επόμενη ημέρα.

Η πληρωμή στα καταστήματα μας γίνεται μόνο ηλεκτρονικά ή με μετρητά.

(ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΚΑΙ ΠΕΥΚΗ:ΤΡΙΤΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ)

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.

Για να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, επικοινωνήστε μαζί μας εντός της προθεσμίας στο 2130463172 ή μέσω e-mail στο sales@jgsalons.gr, αναφέροντας ονοματεπώνυμο, αριθμό παραγγελίας & τηλέφωνο.

Επίσης θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφών, την οποία θα συμπεριλάβετε στο δέμα προς επιστροφή και θα βρείτε εδώ.

Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στη διεύθυνση Κοιμήσεως Θεοτόκου 45-47, Νέα Φιλαδέλφεια δωρεάν.


Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.jgsalons.gr:

α) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)

β) υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το www.jgsalons.gr. Δεν εμπίπτουν σε αυτή την περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπό του,

θα πρέπει αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, να μας στείλετε μία φωτογραφία ώστε να δούμε ότι το/τα προϊόν/τα είναι λάθος ή ελαττωματικά. Έπειτα το/τα προϊόν/τα προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύονται απαραίτητα από το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει.
Σ' αυτή την περίπτωση η επιστροφή είναι δωρεάν.


Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από το www.jgsalons.gr, θα χρειαστεί:

  • να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  • τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει, να μην έχουν ανοιχτεί ή παραβιαστεί.
  • να τα στείλετε μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής) κατά την παράδοση καθώς και με τη φόρμα επιστροφών που θα βρείτε εδώ.

Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή δεν είναι δωρεάν και τα συνολικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.


Τρόποι Επιστροφής – Αντικατάστασης:

  • Για να επιστρέψετε ένα ή παραπάνω προϊόντα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εφόσον πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις θα χρειαστεί να συσκευάσετε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία ή σε παρόμοια, το ίδιο ασφαλή.

Αφού έχετε επικοινωνήσει μαζί μας, μπορούμε να σας αποστείλουμε το προϊόν που επιθυμείτε και κατά την παράδοση του σε εσάς, να παραλάβει ο κούριερ αυτό που θέλετε να επιστρέψετε.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να επιστραφούν τα προϊόντα είναι:
Αικατερίνη Αναστασιάδου, Κοιμήσεως Θεοτόκου 45-47, Νέα Φιλαδέλφεια, ΤΚ. 14341,
με την ένδειξη "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - JGSalons".

  • Μπορείτε πάντα να περάσετε από το χώρο μας να αλλάξετε το/τα προϊόν/τα με όποιο άλλο επιθυμείτε, εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφώνημα σε μας, ώστε να έχετε ενημερωθεί για τη διαθεσιμότητα του.



Επιστροφή Χρημάτων:

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:

  • με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
  • με επιστροφή χρημάτων από το φυσικό κατάστημα

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:

Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημ/νία αγοράς. Αφού επιστραφούν τα προϊόντα σε εμάς και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος, θα προχωρήσουμε άμεσα στην επιστροφή των χρημάτων.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Τέλος, η ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε  διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο www.jgsalons.gr ή τα καταστήματά της.


Πολιτική Ακυρώσεων

Σας παρακαλούμε στείλτε την ακύρωσή σας μέσω e-mail στο sales@jgsalons.gr, ή καλέστε μας στο 2130463172.

Οι ακυρώσεις μέσω e-mail πρέπει να περιέχουν τα εξής: Ονοματεπώνυμο, αριθμό παραγγελίας & τηλέφωνο. Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι ακριβώς ίδιες με εκείνες που αναγράφονται στην παραγγελία.

Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία ακύρωσης το συντομότερο δυνατό. Εάν το αίτημα ακύρωσης καταχωρηθεί πριν στείλουμε την παραγγελία σας, και η παραγγελία είναι πληρωμένη, ευχαρίστως θα σας επιστρέψουμε το σύνολο του ποσού που έχετε πληρώσει.
Εάν θέλετε να ακυρώσετε αφού η παραγγελία σας έχει φύγει από μας, η μόνη περίπτωση είναι να κάνετε άρνηση στην κούριερ όταν σας παραδώσουν το δέμα. Έτσι θα επιστραφεί σε εμάς, και ύστερα εμείς θα σας επιστρέψουμε το ποσό της αξίας των προϊόντων.